Létesítmény kezelés
A WFM folyamat ellenőrzéssel az ingatlanok és az ingatlant kiszolgáló infrastruktúra jó állapotának megőrzése sokkal egyszerűbb. A rendszerbe feltöltött munkafolyamatok segítenek a dolgozóknak a munkák elvégzésében. A rendszerhez csatlakoztatott telefonon megjelenő feladatsorok igazolásával és fényképes jegyzőkönyvvel bármilyen részfolyamatról is képes adatokat gyűjteni. A központi felületen ellenőrizhető a munkák elvégzése, az azokkal kapcsolatos információk, fényképek bármikor letölthetők. A folyamatok elvégzésének idejéből, illetve a következő karbantartási helyszínre érkezésből további számadatok nyerhetők ki.
A takarító a telefonon keresztül bejelentkezik az adott helyiség takarítására.
A kapott feladatokat elvégzi,majd a feladat listában bejelöli a munka elvégzését.
Az eseményekről, a takarítás eredményéről vagy akár nem várt eseményekről fotóval, aláírással ellátott jegyzőkönyvet készíthet.
Amennyiben a takarítónak egyéb, nem rendszeres, határidős feladatot adnak, akkor az megjelenik a telefon alkamazásában és státusz állítással és jegyzőkönyv készítéssel igazolható a feladat elvégzése.
A takarításért felleős vezető, vagy munka ellenőr az elvégzett munkákat utólag vizuálisan is ellenőrizheti és jellemezheti a takarító munkáját.
Kiknek ajánljuk a megoldást?
rendszeres épület és terület karbantartási feladataihoz
vállalkozások épületeinek és külterületeinek rendben tartására
szolgáltatók folyamatainak menedzseléséhez.
A WFM online folyamatkezelést szinte bármilyen területhez kötött munkavégzéshez ajánljuk, ahol a feladatok elvégzését távolról is lehet ezáltal szervezni, kontrollálni.
Lépjen kapcsolatba
Olvassa el adatvédelemi tájékoztatónkat, mielőtt megadná adatait!